amerigo
over kunst, cultuur & reis boeken by Erwin Nas
Handboek online marketing - Petersen

Handboek online marketing

praktische lessen om een expert te worden

Veel diepte op onder andere het gebied van analyse en online strategie bepaling, onderwerpen zoals contentstrategie, strategische online marketing, social media marketing, virale en engagement-marketing en mobile marketing.

Het Handboek online marketing kent 20 nieuwe bedrijfs- en expert-cases van onder andere E.J. van Bel [auteur »Kloteklanten« en »Pinterest for Business«, Social EDM, docent, spreker], Hans Molenaar [PIM, Marketeer of the Year, Beeckestijn Business School], Erwin Blom [realtime revolutie], Richard Otto [MobileMarketing.nl], Stephan Fellinger [RTL7, Blogo, SpinAwards oprichter, docent], Boris Veldhuijzen van Zanten, Olaf Molenaar [docent online marketing], Jordie van Rijn [DDMA commissie], TEDxDelft, Herman Couwenbergh [Twittermania], Wim van der Mark [oprichter IDMK, docent online marketing strategie], Jeroen de Bakker van de awardwinning mobile app Boodschapp.


Patrick Petersen Adformatie groep
HOM3 Online Marketing 3.0
management-boek als leerboek
rijk geillustreerd
50 expertvideo's
40 full size cases
25 marketingmodellen
1.000 online extra's
949156028X
9789491560286

Erwin Nas - kunst, cultuur & reizen - amerigo, 2017